پلاسما پن یا جت پلاسما

قلم پلاسما چیست؟
قلم پلاسما ابزاری پیشرفته است که از انرژی پلاسما برای ارائه یک درمان بی نظیر تحریک فیبروبلاستها استفاده می کند که می تواند نگرانی های زیبایی شناختی چندگانه را مهار کند. قلم پلاسما به خصوص برای جوانسازی ناحیه چشم مناسب است ، جایی که بسیاری از زنان و مردان متوجه علائم اولیه پیری ، مانند چینهای پنجه کلاغی و پلک های افتاده هستند. از قلم پلاسما همچنین می توان برای سفت شدن پوست شل شکم ، کاهش ظاهر چین و چروک روی قفسه سینه و یا ساییدگی پوست روی بازوها نیز استفاده کرد.

قلم پلاسما چگونه کار می کند؟

با افزایش سن ، پوست ما خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و کلاژن طبیعی کمتری تولید می کند – منجر به ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست می شود. قلم پلاسما با هدف قرار دادن فیبروبلاست ها ، سلول های بافت همبند مسئول ایجاد پروتئین های ساختاری هستند که پوست را به صورت حیاتی نگاه می دارند ، تولید کلاژن را تحریک می کند.

درمان قلم پلاسما با یک قرار ملاقات مشاوره برای تعیین اینکه آیا این روش مناسب برای شما است یا خیر و از برنامه درمانی سفارشی خود استفاده کنید ، شروع می شود. درمان به طور معمول کمتر از یک ساعت طول می کشد. قلم پلاسما اکسیژن و نیتروژن پلاسما را تحریک می کند که یک واکنش حرارتی باعث تحریک کلاژن می شود. در پوست از طریق بهبودی کلاژنسازی ، جوانسازی می کند و جای زخم های کوچک یا پوسته ها روی ناحیه تحت درمان شکل می گیرد. وقتی اینها بعد از گذشت چند روز از بین بروند ، پوست تازه شده ، سفت شدنش و جوانی آشکار می شود.

مزایای قلم پلاسما
بدون جراحی و بدون تزریق و برش
خطوط و چین و چروک ها را کاهش می دهد
چهره را روشن کرده و بهبود می بخشد
پوست سفت می شود و شلی ظاهری پوست را کاهش دهد
حداقل خرابی و عوارض را داراست
می تواند طیف کاملی از نواحی صورت و بدن را درمان کند
نتایج ماندگار

درباره قلم پلاسما

با قلم پلاسما چه مناطقی قابل درمان است؟
قلم پلاسما می تواند تقریباً هر قسمت از صورت و بدن را درمان کند ، از جمله پلک ها – از چینهای پنجه کلاغ و چشم های خسته از سنگینی پلکهای سنگین چیندار و افتاده کاسته می شود
چینهای پوست گردن و چانه را نابود کرده و درمان کنید
لبها – خطوط ماریونت و چین و چروک های سیگاری را درمان کنید .خطهای خنده کم عمق و
چروکها لکه های خورشید ، لکه های سنی و هیپرپیگمانتاسیون را در هر مکانی درمان کنید
در روی معده – علائم کشش و پوست افتاده را درمان کنید
قفسه سینه و سینه ها – پوست شل را محکم کنید و چین و چروک پوست در ناحیه دکلته را درمان کنید
پاها و زانوها – پوست افتاده را محکم کنید
بازوها – پوست شل را محکم کرده و “بال خفاش” را درمان کنید

نتایج قلم پلاسما چه مدت طول می کشد؟
نتایج با قلم پلاسما به طور معمول حدود 3 سال طول می کشد.

آیا درمان قلم پلاسما آسیب و درد دارد؟
بیشتر بیماران در طول درمان هیچ دردی را گزارش نمی کنند ، اما ممکن است احساس سوزن سوزن شدن وجود داشته باشد که می تواند باعث ناراحتی جزئی در مناطق ظریف تر شود. در کلینیک دکتر صفائی همیشه برای اطمینان از آسایش شما در طول درمان ، تیم پزشکی همه تلاش خود را انجام می دهند و یک بی حسی موضعی ارامش بخش حتی گاهی تزریق بیحسی موضعی در افراد حساس به درد برای بهبود و راحتی بیمار در دسترس است.

چند جلسه درمان با قلم پلاسما نیاز میباشد؟
هر طرح درمانی قلم پلاسما به دلیل اینکه می تواند طیف گسترده ای از مسائل و مناطق را درمان کند ، طبقه بندی شده است. برخی بیماران برای دیدن نتایج مطلوب خود تنها به یک جلسه درمان نیاز دارند ، در حالی که برخی دیگر برای دستیابی به جوان سازی جامع تر ، چندین جلسه برایشان برنامه ریزی می شود.

در طول بهبودی چه انتظاری باید داشته باشم؟
در مقایسه با جراحی پلاستیک ، زمان بهبودی با قلم پلاسما خیلی کوهتاتر است ، اما شما باید تا 10 روز پس از درمان انتظار قرمزی ، تورم و التهاب داشته باشید. شما از بیشتر فعالیتهای معمولی محدود نخواهید شد ، اما باید از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید و ممکن است تصمیم بگیرید تا یک هفته از لحاظ روابط اجتماعی خودتان را محدود کنید. همچنین بعد جت پلاسما مراقبت های ویژه ای به شما توصیه می شود که برای کسب بهترین نتیجه باید با دقت دنبال کنید

آیا من کاندیدای درمان با قلم پلاسما هستم؟
اگر به دنبال یک راه حل غیرجراحی برای تصحیح هیپرپیگمانتاسیون، شلی پوست یا علائم مشهود پیری هستید ، ممکن است قلم پلاسما برای شما مناسب باشد. قلم پلاسما در چروکهای چهره سبک تا متوسط بهتر عمل می کند و ممکن است برای بیمارانی که پوست تیره دارند یا افرادی که به راحتی اسکار می سازند مناسب نباشد.

درمان قلم پلاسما را در کلینیک دکتر صفائی انجام دهید
تیم پزشکی ما به ارائه پیشرفته ترین و مؤثرترین روشهای جوان سازی به شما میپردازد و برای تعیین مشاوره با ما تماس بگیرید .